I Tabochi di Mantenimentu di Cugliala Sparkata Ti Ricordanu chì Bisogna Prestu Attenzione à I Sei Punti Major

Spark plugs sò unu di i cumpunenti più fastidiosi in u sistema di ignizione di u mutore. Se ci sò una negligenza o negligenza in parechji aspetti cum'è l'usu è u mantenimentu di a candela, afecterà a so funzione normale. Oghje, Xiaobian hà da sparte cun voi i sei tabù di mantenimentu di a candela. Videmu un pocu!

1

Sei tabù di mantenimentu per spark plugs
1, evitate dipositi longu di carbonu inghjustu à longu andà
Quandu a candela hè in usu, u so elettrodu è l'isolatore per a faldina averanu un depositu normale di carboniu. Sì issi dipositi di carbone ùn sò micca puliti per un bellu pezzu, si acumuleranu più è più, è eventualmente l'elettrodu falla o ancu falla di saltà. Per quessa, u depositu di carboniu deve esse eliminatu regularmente, è a pulizia ùn deve esse realizata finu à chì a bujia ùn travaglia micca.

2

2, evitate l'usu à longu andà
Ci sò assai tipi di bujie, ma tutti anu a so vita ecunomica. Se li sò aduprati dopu à a vita ecunomica, ùn saranu micca bè per a putenza di u mutore è l’ecunumia. I studii anu dimustratu chì cù l'estensione di a vita di a bugia, a faccia finale di l'elettrodu di u centru cambierà versu a forma di l'arcu, è l'elettrodu laterale hà da cambià à a forma di l'arcu cònca. Sta forma aumenterà u distaccu di l'elettrodo è causarà difficultà di scaricamentu, affettendu u mutore. u travagliu nurmale.

7

3, evite a discalazione casuale
Qualchidunu ùn presta micca attenzione à a pulizia di a bugia quandu hè pulverizata cun polveri d'argentu o altri mantenimentu in l'invernu, chì provoca a scintilla di a scintilla da a causa di brutta in l'esterno. Quandu si pulisce l'aspettu, ùn hè micca cunvene è prestu aduprà a carta sabbia, foglia metallica è altre scarpe. La candela deve esse immersa in a benzina è eliminata cun un pinzello per assicurà chì u corpu ceramicu di a candela ùn riceve micca danni.
4, evite a combustione
In realtà, certi pirsuni spessu usanu u focu per sguassà i dipositi di carbone è l'oliu da l'elettrodi di a bujia è da i faldoli. Stu metudu apparentemente efficace hè assai dannusu in tempu reale. A causa di u focu, a temperatura hè difficiule di cuntrullà. Hè facilissimu brusgià l'insulatore di a falda, dendu a bujia à falla, e i picculi fessioni generati dopu u focu sò spessu difficiuli di truvà, chì provoca grandi prublemi per a risoluzione di prublemi. U metudu di trattamentu currettu per u carbonu è l'oliu nantu à a candela hè di pulirla cun equipaghjoli speciali, chì avarà un bonu effettu. Siconda, a suluzione hè pulita, accumpagna a bugia in etanol o benzina per un certu periodu di tempu, è dopu aduprate i capelli quandu u carbone si soffia. Spazzola è secca.

3

5, evità caldi è friddi
In più di sfarenti forme è taglia sfarenti, i bujie sò spartuti ancu in caldi è caldi. In generale, una bufanda di u tipu friddu deve esse usata per un rapportu di cumpressione altu è un mutore di alta velocità, è una candela di calore deve esse usata per un rapportu di compressione bassa è un mutore di bassa veloce. Inoltre, a selezzione di bujie per i motori novi o di rivisulazione è i vechji mutori pò varià secondu a situazione attuale. Per esempiu, quandu u mutore hè più recente, a candela deve esse di tippu calda; u vechju mutore chì hè statu utilizatu per un bellu pezzu averà prestazioni eccessive per via di a degradazione di prestazione, è a buia deve esse media o fredda per migliurà a buia. Resistenza à l'oliu.

6

6, evite a diagnosi sbagliata è sbaglià
Quandu si sustituisce una nova scintilla o se sospetta chì hè difettu, si deve esse verificatu dopu chì u veìculu hè statu in operazione normale per un periudu di tempu. Arresta la candela è rimuove a candela per realizà e caratteristiche di u culore di l'elettrodo. Ci hè parechji casi:
A, l'elettrode di u centru hè marrone rossu, l'elettrodu di u latu è l'area circundante sò blu-grisgiati, adattati per a selezzione di bujie;

5

B. Ci hè ablazione o ardente trà l'elettrodi, è a faldella è l'isolante sò bianchi, chì indicanu chì a bujia hè surriscaldata;
C, strisce negra trà l'elettrodi è a falda di l'isolante, chì indicanu chì a bujia s'era filtrata. Se a scintilla ùn hè micca stata currettamente selezziunata o fuga, a scumessa adatta deve esse rientrata.
Quanti chilometri hè a bugia?
In fattu, in u manuale di manutenzione di a vittura, cumprese l'istruzzioni, ci hè un suggerimentu per quanti chilometri da cambià, ma sta pruposta hè limitata solu à e candele spedite da a vittura. Più tardi, sti vugnelli sò rimpiazzati per via di i sfarenti materiali è u cunsumu d'energia. Ci sò sfarenti buchi di nickel, da 30.000 à 40.000 chilometri, e spark in platinu à 50.000 à 60.000 chilometri, è ci sò lacune trà e diverse marche. Per esempiu, alcune grande nome internaziunale, cum'è a bugia di u duttore hè stata fatta da parechji anni, se ùn vulete micca prublemi, puderete cambià u platinu, per chì a vita hè più longa.

4

Quandu deve esse rimpiazzata a candela?
In fatti, a pudemu vede per ghjudiziu visuale. Dopu a sbloccare a vitezza di u mutore è a presa a candela, pudete vede chì, se l'elettrodo ùn hà ablazione, hè relativamente intactu, ma u culore hè un pocu depositu di carboniu è attache. Sempre chì l'attaccamentu hè pulito, pò sempre esse adupratu. Se a candela hè brusgiata, u mutore hè dannighjatatu, o ancu bè dannatu, deve esse cambiatu. Di sicuru, pudete ancu truvà un riparatore per a vittura per purtà a candela à voi per fighjà. Questu hè ancu un approcciu più affidabile.


Tempu di creazione: 16-04-2020
<