Capite u principiu di travagliu di Spark Plugs?

Avà assai persone anu vitture. Per e vitture, si stanu solu à u stadiu induve aperte. Se parlate di u mantenimentu di a vittura è a riparazione di l'automobile, avete sempre da andà à a buttrega 4S per trattà, ma ùn puderete micca andà à a buttrega 4S cù alcun prublema, cume a normale. Sì avete un picculu prublema, alcuni di elli ponu esse risolti da sè stessu. Per andà à a tenda 4S, duvete gastà assai soldi, cusì pudete cunnosce u sensu cumunu di a riparazione di u vittura è pudete ancu restà assai soldi. Di solitu, secondu a situazione di a vostra vittura, pò ancu riflette una mansa di prublemi. Solu a medicina curretta pò prevene i prublemi prima di passà. Capisci u principiu di travagliu di spark plugs? In questi trè situazioni, hè megliu verificà a bujia.

Cum'è una di e parti d'auto più usate, a buchja di a vittura hà una grande relazione cù l'iniziu di a vittura. Parechji pruprietarii di vitture cunnoscenu u rolu di a bugia, chì hè di principià a vittura cun un focu. Parechje prupietarii di e vitture pensanu chì a candela hè attivata solu quand'ellu hè iniziatu. In fatti, tutti sò sbagliati. La candela funziona sempre quandu a vittura guida. Quandu a velocità hè più veloce, a candela funziona più spessu. In generale, uni pochi cilindri anu un pocu di buchi. Quandu u cilindru travaglia una volta, a bugia si spara una volta

Dunque, a candela di a vittura hà una grande cunnessione cù a putenza di a vittura. Comu un componente chì hè adupratu più spessu, a vita di a candela hè limitata, è a vita di u serviziu di e diverse candele hè ancu assai sfarente. Videmu un pocu. In casu di una vittura, duvete bisognu di rimpiazzà a candela in u tempu.

1. Accelerazione lenta. Alcune vitture sò assai putenti quandu sò cumprate di novu, ma dopu un periudu d'usu, ci sarà una accelerazione lenta. À questu momentu, assai prupietari ùn l'anu micca pigliati in seriu. Sò chì a vittura sia cusì cusì. Truverete chì u cunsumu di carburante di a vittura ha aumentatu per un bellu pezzu. A putenza ùn hè micca cusì bona cum'è prima, è hè per quessa chì parechji pruprietarii di e vitture domestiche sentenu chì a nova vittura s'aggrave dopu à pochi d'anni di compra, perchè cum'è una vittura cun decine di millaie di dollari, sempre chì ùn ci hè un focu. , hè assai Ci sò pochi chì cambianu e candele. A u cuntrariu, i pruprietarii di e vitture di lussu spessu facenu mantenimentu, sbulicendu u carboniu è cambiando buchi, cusì a vittura di lussu hè sempre abbastanza ampia per cumprà per uni pochi anni.

2. Apaga u focu. Salvo l'incidente causatu da un'operazione impropia, se a fiamma hè brusgiata durante l'uso normale, allora a candela deve esse considerata. Cumu l'avemu dittu, parechje persone pensanu chì a bugia ùn funziona solu quandu hè principiatu. In fattu, a candela funziona una volta ogni volta chì u cilindru funziona, è Ogni cilindru hè dotatu di parechji buchi. Quandu si conduce, a buia di ogni cilindru pò piantà di fà, per quessa hè cunsideratu prima di verificà a candela.

3. Dificultà per u startup. In questu mumentu, hè necessariu rimpiazzà a candela. A causa di l'usu à longu andà, a bugia pruduce assai impurità, depositi cumuni di carbone, ecc, è e diverse candele anu e diverse vite. Quandu a vittura parte difficile, inevitabilmente affetta a vittura. Efficienza, cusì a suluzione puntuale hè a strada ghjusta, altrimenti inizià forzata, pruvucarà danni à u mutore.


Tempu di riposu: 3/03-2019
<