Classificazione globale di marca Spark Plug Auto

A vittura hè familiarizata per noi, ma e spark plugs usati in a vittura sò pocu cunnisciuti. Eccu unipochi di spark plugs affidabili per voi di introduzzione.

1. Bosch (BOSCH)
Bosch hè una di e cumpagnie industriali in Germania, impegnata in a tecnulugia di trasportu di l'automobile è intelligente, a tecnulugia industriale, i cunsumatori è l'industria di e tecnulugia di energia è di costruzione. In u 1886, quandu Robert Bosch, chì avia solu 25 anni, fundò a sucità in Stuttgart, hà postu l'impresa cum'è una "fabbrica di macchine di precisione è ingegneria elettrica".
Con sede in Stuttgart, in Germania di u Sud, Bosch impiega più di 230.000 persone in più di 50 paesi. Bosch hè cunnisciutu per i so prudutti innovatori è di punta è e soluzioni di sistema.
In u 2015, u Gruppu Bosch era classificatu 150 in u top 500 di u mondu. U Bosch Group hè u più grande fornitore mundiale di tecnulugia automobilistica cù vendite di $ 67,4 miliardi in 2012, cù vendite in Cina chì righjunghjenu 27,4 miliardi di RMB. L'ambitu di u cummerciale di Bosch abbanduneghja i sistemi di benzina, i sistemi di diesel, i sistemi di cuntrolli di automobili, i dispositivi di l'elettronica automotiva, i starters è i generatori, i strumenti elettrici, l'apparecchi domestici, a tecnulugia di trasmissione è di cuntrollu, a tecnulugia termale è i sistemi di sicurezza. Bosch impiega à circa 275.000 persone in u mondu, cumpresi apprussimatamente 21.200 dipendenti in Cina. Bosch Automotive Technology entra in Cina in modu grande, è hè impegnatu in u rapidu sviluppu di l'industria automobilistica cinese. U partenariatu cummerciale di u Gruppu Bosch cù a China data di u 1909. Oghje, Bosch hà stabilitu 11 cumpagnie sanitarie, 9 joint venture è parechje imprese cummerciali è uffizii di rappresentanza in Cina. Bosch sustene assai a forte crescita di u mercatu automobilisticu cinese.

2.NGK
NGK hè l'abbreviazione di Japan Special Ceramics Co., Ltd. (cù sede in Nagoya, Giappone) fundata in 1936. L'impresa hà creatu uffizii di rappresentanza in Guangzhou, Cina in 2001, Suzhou in 2001, è in Shanghai in 2002. Sò principalmente impegnati. in a vendita di spark plugs, filtri di scarpi d'automobile, sensori d'ossigenu è altri prudutti. In u 2003, Shanghai Special Ceramics Co., Ltd., a prima basa di produzzione in Cina, hè stata stabilita in Shanghai, permettendu à NGK di furnisce u più altu livellu di tecnulugia è servizii in u mondu direttamente per i principali utilizatori in Cina.

3. Denso
DENSO hà 179 imprese affiliate in più di 30 paesi è regioni, cù 105.723 dipendenti chì travagliendu per ella, cù vendite consolidate glubale di $ 27,3 miliardi.
Denso CORPORATION Denso hè u primu fornitore in u mondu di pezzi è sistemi di l'automobile, ranking 242 trà e cumpagnie Fortune 500 publicate in u 2013 Fortune Weekly. A u 31 di marzu di u 2006.
Cum'è un fornitore glubale di i principali tecnulugii, sistemi è cumpunenti di l'automobili in u mondu, Denso hè fiduciale da i principali fabricanti di veiculi mundiali in i campi di a prutezzione di l'ambiente, a gestione di u mutore, l'elettronica di u corpu, u cuntrollu di guida è a sicurità, l'infurmazioni è e cumunicazioni. Partner.
Denso offre una vasta gamma di prodotti è servizi post-vendita, cumpresi climatizatori e sistemi di riscaldamentu, automazione elettronica è prudutti di cuntrollu elettronicu, sistemi di gestione di carburante, radiatori, bujie, strumenti di strumenta, filtri, robot industriali, prudutti di telecomunicazioni è informazioni. Equipaghji di trasfurmazioni. At oghji ci sò 21 prudutti in a classificazione di Denso primu in u mondu.

4. AC Delco
ACDelco hè una marca di cummerciale indipendente dopu à a vendita di General Motors. Fundata in u 1908, Deco hà furnitu à l'automobilistica di alta qualità più di 100.000 pezzi di parti di l'automobile per più di 100 anni. Autuvendu indipendenti d'automobilistica in parechji paesi è regioni.
SAIC-GM hà annunziatu chì hà da licencià ufficialmente ACDelco, una marca ben cunnisciuta di i pezzi di vendita dopu à a cumpagnia, da u 1 di Ghjinnaghju di u 2016, è integrà u lanciu di una nova marca di pezzi d'automobile, Deco, per sviluppà un aftermarket indipendente auto.
SAIC-GM hà annunziatu chì hà da licencià ufficialmente ACDelco, una marca ben cunnisciuta di i pezzi di vendita dopu à a cumpagnia, da u 1 di Ghjinnaghju di u 2016, è integrà u lanciu di una nova marca di pezzi d'automobile, Deco, per sviluppà un aftermarket indipendente auto.
A prumessa di marca ACDelco ùn hè mai cambiata da quandu u so nome di marca hè cambiatu. Cum'è una marca di parte è serviziu, ACDelco hà l'avantaghju chì hè una marca piena di prudutti di fiducia, è hè ancu una marca di veiculu cumpletu, adattata per ogni tipu di marche sferenti. Ùn importa micca quale tippu di ride, USA, Cina, Giappone, Corea o Europa, pudete avè fiducia in ACDelco perchè vi furnisce e parti più belle, u megliu rimpiazzamentu è a riparazione. serviziu.

5.Autolite
A cumpagnia hè una sucietà Fortune 100 chì inventa e fabrica tecnulugia per affruntà i sfidi duru di a sicurità, a sicurezza è l'energia, cume a tendenza macro globale, cù circa 122.000 dipendenti in u mondu, cumpresi più di 19.000 ingegneri è scientisti, qualità, consegna, valore, è tuttu ciò chì si faci, u focus indomettibile di fà tecnulugia.

6. EET spark plug
EET Spark Plug hè una candela speciale per tutti i tipi di muturi. Hè u risultatu di l'ingegneria è di l'esperti tecnichi, chì ponu resistere à a corrosione chimica di u carburante è di u gasu di combustione di a combustione à u massimu è di prolongà a vita di u serviziu. Dopu avè passatu a prova di u laboratoriu di u gasu di evuluzione è a prova vera di a strada di centinaie di locomotivi in ​​u mondu, hà dimustratu chì hè affidabile è affidabile, è a putenza di u putere hè grande è durabile. U voluminu internu di pozzu propiu dà à a candela originale una resistenza straordinaria à l'accumulazione di terra, è u so materiale unicu di cuncepimentu di u calore di l'alta tecnulugia hè a tecnulugia high-end di a bufanda prufessiunale d'oghje.
La candela hè unu di i cumpunenti impurtanti di u mutore di l'automobile, è a so cundizione tecnica hè relatata à e prestazioni di u veiculu. Aghjustamentu sbagliatu, o dannu di ablazione, pò purtà à difficultà per inizià u veiculu, operazione inestabile, accelerazione cattiva è aumentu di u cunsumu di carburante.


Tempu di creazione: 16-04-2020
<