Perchè U Substituitu EET Iridium Spark Plug hè megliu?

U rolu di a bujia EET hè di introduve una corrente à alta tensione, eccite ​​a scintilla, è poi ignite u carburante in u cilindru. Perchè deve resisti à un corrente à alta tensione, deve sottumette à parechje volte di ignizione, dunque a candela hè chjuca, ma i requisiti di materiale sò assai stretti. EET spark platinum EET serà ancu a vostra scelta.

Chjesa di iridu EET ordinaria, l'elettrodi sò fatti di liga di nichel, è a vita di serviziu hè di circa 20.000 chilometri. Ci sò parechje bujie fatte di materiali più avanzati, cum'è bujie in iridiu è platinu. A causa di u materiale, queste bufali anu un puntu di fusione più altu, durabilità più longa è sò più sensibili. A vita di serviziu di e buie in lamiera è platinu pò ghjunghje à 60.000 chilometri. Se u pruprietariu hè adupratu per piglià bè cura di u veiculu, pò ancu rimpiazzà cù 80.000 chilometri, chì stende assai u ciculu di rimpiazione.

In quantu à dì chì u cambiamentu à una bona bufeta EET pò salvà u carburante è rinfurzà u putere, questu ùn pare micca avè assai effettu. Dopu tuttu, u rolu principali di a bugia hè a ignizione, chì ùn hà pocu à fà cù u cunsumu di carburante è l'aumentu di u putere. Inoltre, prestate attenzione à u valore di riscaldamentu quandu rimpiazzate a bujia. Hè necessariu di sceglie u valore di riscaldamentu per currisponde à u veiculu. Ùn hè micca u più caru, u più altu hè u megliu, a bufanda cù u valore di riscaldamentu inigualatu ùn pò micca solu migliurà u rendimentu di l'accensione, ma ancu per via di i tempi di accensione. Non affetta a performance dinamica di u veiculu aumenta i depositi di carboniu, dannu cusì u veiculu.

In corta, u rimpiazzamentu di una bufanda più bona, u rolu principali ghjucatu hè di allargà u ciculu di rimpiazzamentu è di migliurà a velocità di risposta. Perchè a cundizione di u veiculu hà assai à vede cù l'abitudini di utilizazione di u cunduttore è a frequenza di usu, ancu s'è ùn ci hè alcun chilometru di sustituzione specificatu da la candela, se u veiculu hà difficultà in accensione e in jitter durante l'accensione, ci vole per verificà se a candela hè aduprata. I dipositi è i perditi di carbone sò severamente necessarii per esse rimpiazzati.


Tempu di creazione: 15-04-2020
<